وبلاگ بصیرت: Baseirat.blogsky.com
وبلاگ بصیرت: Baseirat.blogsky.com

وبلاگ بصیرت: Baseirat.blogsky.com

یاداشت دکتر اباذر اسماعیلی میدانی بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

یاداشت دکتر اباذر اسماعیلی میدانی بمناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای(مدظله العالی) :

سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید.

سردار بزرگ اسلام حاج قاسم عزیزمان، در جهاد فی سبیل الله به آرزویش رسید. اما وظیفه ما مردم و مسئولین ایران اسلامی چیست؟

پاسخ این است که ما مردم و بخصوص مسئولین ایران اسلامی، که همگی مدیون شهدای به خون خفته هستیم، برای تداوم راه آن شهید والا مقام و دیگر شهیدان عزیزمان باید با عمل به پنج وظیفه شرعی و ملی ذیل ادای دین نماییم:

اول: انتقام گیری سخت از جنایتکاران این حادثه بزرگ و جانسوز. اما در زمان و مکان مناسب، بسیار دقیق و مدبرانه، تا عبرتی برای جنایتکاران باشد.

دوم: تداوم مضاعف بر پرورش و تربیت قاسم سلیمانی ها از نسل جدید، با روح شهادت طلبی و استکبار ستیزی.

سوم: تقویت تفکر انقلابی و خط سرخ شهادت حسینی، برای تداوم جدی تر خط جهاد و مقاومت در بلاد اسلامی، جهت مبارزه با استکبار و صهیونیست، شیاطین اشرار عالم، و در نهایت کفر جهانی.

چهارم: دوری از هر گونه تفرقه و دو دسته گی در داخل، و تقویت وحدت همه جانبه در بین مردم و همه جریانهای فکری و سیاسی کشور، زیر پرچم امامت و ولایت ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) جهت تامین امنیت ملی و رهبری امت بزرگ جهانی اسلام.

پنجم: ایجاد وحدت منطقه ای و جهانی با ملت ها و کشورهای هم فکر و همسو در خارج، برای تامین منافع ملی و تشکیل امت جهانی اسلام.

بدیهی است، از امت شهید پرور ایران اسلامی  و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز جز این انتظاری نیست، و قطعاً چنین خواهد شد. ان شاءالله تعالی.

والسلام علیکم و رحمه الله

اباذر اسماعیلی میدانی

16 دیماه 1398