وبلاگ بصیرت: Baseirat.blogsky.com
وبلاگ بصیرت: Baseirat.blogsky.com

وبلاگ بصیرت: Baseirat.blogsky.com

یادداشتی بقلم دکتر اباذر اسماعیلی میدانی در رابطه با شهادت شیخ النمر

 

یادداشتی بقلم دکتر اباذر اسماعیلی میدانی 

در رابطه با شهادت شیخ النمررهبرشیعیان عربستان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَا تحَسَبنَ الَّذِینَ قُتِلُواْ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

خبر شهادت قهرمانانه ومظلومانه آیت‌الله شیخ النمر رهبر شیعیان عربستان به همراه حدود پنجاه نفر از یارانش توسط رژیم سفاک و دیکتاتور آل سعود جهان اسلام و همه آزادگان و آزادمردان جهان را داغدار کرد.

اندیشه و راه این شهید بزرگوارهمانا اندیشه وتفکر اسلام ناب محمدی وامامت علی (ع) ؛ عاشورا و امام حسین (ع) و ائمه معصومین علیهم السلام بود. که پایه های اسلام اموی، اسلام وهابی ، و اسلام تکفیری را سست و متزلزل نموده چراغ راه مردمان دیار حجاز بود.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این عمل دژخیمانه و با عرض تسلیت شهادت این مجاهد نستوه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و نایب برحق اش امام خامنه ای و عموم مسلمانان جهان، مطالب ذیل را یاد آوری می نمایم:

الف: حاکمان حجاز با این عمل ناصواب، لکه ننگ دیگری در تاریخ حاکمیت نامیمون خود ثبت کردند که موجب تسریع درسرنگونی اشان خواهد شد.

ب: حاکمان حجاز با این عمل، موجب عمیق تر شدن تفرقه و اختلاف در امت واحده جهان اسلام شدند. که دال بردست نشانده و نامشروع بودن این رژیم است.

پ: سکوت مجامع حقوق بشری و سازمانهای بین المللی در برابر این حادثه جنایتکارانه دلیل واضح بر سیاسی بودن آنها و حتی دروغین بودن این مراکز می باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله

اباذر اسماعیلی میدانی

دیماه ۱۳۹۴